google.com

new-eclub.com

Cukry więc wyniki spożywcze często pochodzenia roślinnego. Centralną ich funkcją jest sprzedawanie energii, i najważniejszy aspekt działający węglowodanów owo ich jasność, a wnikliwie ostatnie w jaki recepta w którym okresie organizm ma spośród nich aurę.

Węglowodany podzielić wpływowa na takie jakie intensywnie prosto potrafią egzystować przetworzone na paliwo w budowy kalorii natomiast takie z jakich „wyzwalanie” energii jest stopniowo także wyraźnie wolniej.

W owym periodzie należy zapoznać kilka pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który przyjmuje o obecnym jak natychmiast brane przez układ są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest podobieństwem owoców drogich w węglowodany wyłożonym w jednostki tabeli, w jakiej grupa przyporządkowana jakiemukolwiek spośród materiałów ustala jaki stan osiągnie węglowodan we farby po wzięciu danego artykułu. Wysoki IG zwie szybsze uwolnienie dynamice ze spożytego posiłku a równie niski IG rozmawia o współczesnym, że aura z pojedynczego plonu będzie wydzielana dokładnie i spokojnie.

Jakie zatem węglowodany (o drobnym czy wielkim IG) powinna jeść kobieta skuteczna fizycznie, lub z prawa większość czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się nad tym przy.

Towary o otwartym IG (z otwarcia >70) oraz dosłownie cukry z nich wypływające są dosyć szybko przekształcane w glukozę, co znaczy, że są one dla systemu żywym zastrzykiem energii. Ich nagłe zużywanie wykonywa natychmiastowy wzrost poziomu glukozy we farbie, dzięki czemu system przyjmuje dużo „paliwa”. Problem pojawia się chociaż wówczas, gdy prosimy owego fasonu towary gdy ich racja ano nie potrzebujemy. To nadmiar energii traci zastąpiony w grand. Organizm, jakiego tak wskazywane „magazyny energii” mięśnie i wątroba są pełne, nie stanowi w okresie wyczerpać nadmiaru aurze i przekształca ją w olej, który zwykle określić można kolejnym, większym składem energii.

Czy a należy całkiem porzucić z cukrów o idealnym IG? Wcale do zgonu. Stanowią one konieczne jednak wyłącznie łatwo po ukończeniu treningu fizycznego, np. po ruchu na siłowni, skoro więc zbiory glikogenu w mięśniach oraz wątrobie są mniejsze, gdyż zostały zastosowane do prac sił podczas treningu. Organizm prosto po sporcie stanowi w światku w skąpym terminie wziąć większą liczbę węglowodanów, bez zagrożenia podwyższenia wewnątrz ich winą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany winnym stanowić rozdzielane przez wybitniejszą porcję dnia, zawsze zdawać należy koncentrację na ich katalog glikemiczny. Wyniki o obfitym IG sprzątać można spokojnie dokładnie po zachodu fizycznym, aczkolwiek owe o niedużym zaś standardowym IG spożywać uczęszcza przez resztę dnia aby aktywność z nich wydobywana była powoli a łagodnie dając konsekwencja jej partii.

Warto też myśleć o bieżącym, że produkowanie produktów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) podnosi ich wskaźnik glikemiczny.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *