Klucz do twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki czy całkowite
cialis
wyeliminowanie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej wagi ciała także może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do świetnego seksu jest zdrowe serce

Działaj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeżeli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra zel
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w przeróżnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do dzieła, a raczej do łóżka!

Apetyt na seks zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest także od możliwości ciała. erekcja
W takim razie poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, żeby sprostało zadaniom, które pragniemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości erekcji, nie istnieje też coś takiego jak bezpieczna liczba wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Poza wypisanymi w artykule radami, każdy z nas jest w stanie dopisać kilka własnych, które sprawiają, że ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ulubiony sposób odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: próbowanie pysznego oraz oryginalnego dania; miło i sielankowo lub czynnie oraz ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Mniejsza z tym jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra w zelu

5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najlepiej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant treningów aktywizuje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania viagra

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większą satysfakcję z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj levitra