361-5129-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko poziom potencji, lecz także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć poważnych niedoborów selenu. Łatwo go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny tak samo istotny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten natomiast wpływa na nasze libido. W czasie picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale łatwo go uzupełnić przez potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie istotnym składnikiem jest też arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza produkcję spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która działa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy poprawić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis

Dodaj komentarz